سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات جالب و خواندنی درباره احمد مهرانفر و ازدواجش با مونا فائزپو

احمد مهرانفر یکی دیگر از بازیگران موفق سریال پایتخت می باشد که با بازی های درخشان خود در نقش ارسطو در این سریال توانست به شهرت و محبوبیت بسیار بالا برسد. در ادامه این مطلب در سایت نظاره ها برای شما عزیزان بیوگرافی و زندگی نامه احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور به همراه عکس قرار داده ایم.

احمد مهرانفر که خیلی از ما او را با اسم ارسطو عامل می شناسیم متولد 10 خرداد سال 1354 در شهر کاشان و منطقه برزک می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی که تحصیلاتش مرتبط با فعالیتش می باشد که یک مزیت مهم برای بازیگر بزرگی همچون او به حساب می آید.

آقای مهرانفر نیز مثل اکثر بازیگران بزرگ سینما و تلویزیون کار خود را در سال 78 با تئاتر شروع کرده است و برای اولین بار در فیلم سینمایی نان، عشق و موتور 1000 به ایفای نقش پرداخته است. بعد از آن در فیلم های مختلف کمدی و جدی بازی کرده است که میتوان یکی از مهمترین و محبوب ترین آنها سریال پایتخت می باشد که در 5 فصل در آن هنرنمایی کرده است. وی همچینین نویسندگی و کارگردانی نمایش ادیپ افغانی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

 

لهجه مازندرانی احمد مهرانفر

شاید خیلی ها فکر کنن به خاطر بازی درخشان احمد مهرانفر در فیلم پایتخت و صحبت طبیعی او با لهجه مازندرانی وی دارای اصالت شمالی باشد که اینگونه نیست و تنها آشنایی وی با گویش شمالی مربوط به دوران سربازی است که مدتی در شهر مازندران مشغول خدمت بوده است.

 

ماجرای آشنایی و ازدواج

آقای مهرانفر بازیگر توانا ایرانی در فروردین ماه سال 1397 به جرگه متاهلین پیوست و با انتشار تصاویری رسما خبر از ادواج خود با مونا فائزپور داد. وی همچنین در مورد ماجرا و نحوه آشنایی با همسرش نیز گفته است که هر ازدواجی قطعا بر پایه یک آشنایی هست که به شناخت و ازدواج منجر می شود که آشنایی ما هنری بوده است که علاقه ای به گفتن آن ندارد.

 

بیوگرافی مونا فائزپور

مونا فائزپور یکی از مدلینگ ها و بازیگران ایرانی می باشد که در سال 1368 به دنیا آمده است. وی در زمینه تئاتر بیشتر فعالیت داشته است و با برندهای مختلفی همچون aspinoo برای تبلیغات شال و روسری می باشد و با برند های Roberto و Pinar هم کار کرده است.

او در کلاس های بازیگری هومن سیدی شرکت کرده است که برخلاف شغل مدلینگ هنوز نتوانسته به شهرت و محبوبیت بالایی در عرصه بازیگری برسد. وی فوتبالی و از طرفداران باشگاه استقلال است و در سال 97 با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواج خود با احمدمهرانفر داد.

 

منبع: artists