سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک آموزش کامل برای تلگرامی ها

هرچی از تلگرام نمی دونید اینجا یاد بگیرید

امروزه با رونق کسب و کارهای مجازی بستری برای خرید و فروش و خدمات دیگر در این فضا فراهم شده است. یکی از نرم افزارهای ارتباطی فضای مجازی که بین شبکه‌های اجتماعی طرفدار بسیار زیادی دارد تلگرام است. در ادامه نکات اصول جذب و حفظ مخاطب در تلگرام بررسی شده است.

مطمئنا یک مخاطب در نگاه اول به قسمت توضیحات کانال تلگرامی شما مراجعه می‌کند که متوجه شود در این کانال تلگرامی چه مطالبی ارائه می‌شود و آیا این مطالب برای کاربردی دارد یا نه بنابراین در کانال تلگرامی در قسمت توضیحات توضیح مختصری در مورد فعالیت و کسب وکار خود ارائه دهید تا مخاطب متوجه شود در چه کانال تلگرامی عضو شده است و هدف اصلی این کانال تلگرامی و نوع خدمات آن به چه طریق است.

انتخاب نام مناسب برای کانال تلگرامی 

یکی دیگر از مراحلی که شما باید انجام دهید انتخاب نام مناسب متناسب با نوع کسب و کار و فعالیتی است که می خواهید در آن کانال تلگرامی انجام دهید این امر هم امری مفید در نوع فعلیت شما می باشد پس این موضوع هم در اولویت بندی هایتان قرار دهید.

انتخاب لوگو برای پروفایل

اگر در زمینه برندینگ فعالیت انجام می‌دهید حتما برای پروفایل کانال تلگرامی خود یک لوگو در نظر بگیرید این امر تاثیر مثبتی بروی فعالیتتان خواهد داشت جدا از بالارفتن پرستیژ کاریتان برای مخاطبان و کاربران جذاب و تاثیر گذار خواهد بود.

محتوا گذاری

امری که تقریبا برای تمامی فعالیت‌های مجازی و اینترنتی بسیار تاثیر گذار است محتوا گذاری مناسب است محتوا می‌تواند بسایر حائز اهمیت در جذب مخاطب باشد بنابراین در محتوا گذاری‌های روزانه وقت بیشتری بگذارید وهدمند و با برنامه در این امر کار کنید زیرا تاثیر بسزایی در جذب و نگه داشتن مخاطبانتان دارد.

تبادل لینک 

یکی از سریعتر راه‌ها برای بالابردن ممبر کانال تلگرامی خود تبلیغ لینک است بدین صورت که با پرداخت هزینه به کانال‌های تلگرامی که ممبرهای بالایی دارند لینک کانال شما رو در کانال تلگرامی خود قرار دهند یا اینکه با کانال‌های تلگرامی در یک سطح مخاطب قرار دارید تبادل کنید هردو بصورت توافقی تبلیغ لین کانال تلگرامی دیگری را در کانال تلگرام خود قرار دهید یکی از راه‌های بسیار کاربردی و خوب در جهت جذب مخاطب است.

مسابقه گذاشتن 

برای کاربران خود خلاقیت به خرج دهید بطور مثال یک فضای مسابقه ای در کانال خود راه اندازی کنید و جایزه بدهید این طریق موضوعات از یکنواختی فضای کانال جلوگیری می‌کند موجب جذب مخاطب می‌شود بنابراین به دنبال چالش و تفریحاتی از این قبیل برای کاربرهای خود باشید.

بازدید کنندگان سایت را به کانال تلگرامی خود دعوت کنید 

کاربرهای خود را از سایتتان به تلگرام دعوت کنید به طور مثال برخی از مطالب خاص خود را فقط مختص کانال تلگرامی خود برای ارائه قرار دهید مثلا فلان محصول با تخفیف چند درصدی فقط و فقط برای مخاطبان تلگرامی مان لحاظ می‌شود با این راه‌ها می‌توانید مخاطبان خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی خود ویا سایتتان به سمت کانال تلگرامی خود جذب کنید.

در اینجا ما سعی کرده ایم که یک سری آموزش حرفه ای برای شما از تلگرام بیان کنیم : 

کامنت گذاشتن در کانال تلگرام هم توسط افرادی که در یک کانال عضو هستند و هم توسط ادمین کانال قابل استفاده خواهد بود. در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام پرداخته و نحوه بکارگیری ربات AnyComBot را برایتان شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

ربات AnyComBot یکی از بهترین ربات هایی است که در حال حاضر امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام را فراهم می‌کند. برای استفاده از این ربات می‌توانید با جستجوی نام این ربات (@AnyComBot) در فیلد جستجوی تلگرام به آن دسترسی یافته و فعالش کنید.

 

ربات AnyComBot به دو شیوه مختلف امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام و پست هایش را فراهم می‌کند. در حالت اول کافیست که پست یک کانال عمومی را برای ربات فوروارد کنید تا لینکی توسط ربات ساخته شود و کاربران را به صفحه کامنت گذاری برای آن پست هدایت کنید.

انجام این کار بسیار ساده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، ما یک پست را از کانال خاصی برای ربات AnyComBot فوروارد کرده‌ایم و این ربات لینکی را برای آن پست ساخته که آن لینک مربوط به صفحه کامنت گذاری پست می‌شود. با مراجعه به آن لینک می‌توانید تمام کامنت هایی که پیش از این برای پست مورد نظر ثبت شده‌اند را مشاهده کنید و خودتان هم در صورت تمایل برای آن پست کامنت ثبت کنید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام (delete account telegram)

حذف اکانت تلگرام از طریق سایت تلگرام

" مرحله 1 " برای وارد شدن به صفحه حذف اکانت تلگرام ابتدا بر روی کادر زیر کلیک کنید (پس از مشاهده کامل آموزش) ، تا وارد سایت اصلی telegram شوید.

صفحه دیلیت اکانت تلگرام

 

" مرحله 2 " سپس شماره ای که در تلگرام با آن فعالیت می کنید را در قسمت Your Phone Number ، بدون صفر و با گذاشتن کد 98+ وارد کنید. به این شکل "9891212345+" و بعد next را بزنید.

" مرحله 3 " بعد از آن برای شما کادر دیگری به نام confirmation code(تصویر شماره 1) باز می شود که باید کدی که از طرف تلگرام (تصویر شماره 2 ) برای شما ارسال شده است ؛ را در این کادر دقیق و با حروف کوچک و بزرگ طبق کد وارد کنید.

کد ارسال شده ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد می باشد که باید بدون تغییر در کادر وارد شد.

" مرحله 4 "در یک صفحه جدید برای شما سه گزینه نمایان می شود که باید بر روی گزینه «delete account»کلیک کنید.

 

" مرحله 5 " در مرحله بعدی کادر آبی رنگ پایین صفحه ( delete my account) را بزنید.

در مرحله بعدی کادری که برای شما باز می شود نیاز هست که بر روی گزینه قرمز رنگ کلیک کنید.

اکانت تلگرام شما با موفقیت حذف شد.

سوالات متداول دیلیت اکانت تلگرام از طریق سایت

چرا کد دیلیت اکانت telegram برای من ارسال نمی شود ؟

جواب : در ابتدای مراحل شماره را به صورت اشتباه وارد نموده اید و یا اینکه بدون پیش شماره 98+ ثبت نموده اید.

آیا با دیلیت اکانت تلگرام می توانم از ریپورت خارج شوم ؟

جواب :موضوع دیلیت اکانت تلگرام ارتباطی به رفع ریپورتی ندارد.

تمامی اطلاعات من با پاک کردن تلگرام از بین می رود ؟

جواب : بله ، اکانت شما به صورت کلی ریست می شود و تمامی گفتگو های شما حذف خواهد شد.

https://www.vpnmentor.com/blog/how-to-delete-your-telegram-account-permanently/